Vállalatunk 2020. március 12-tól fogva határozatlan időre felfüggeszti az egészségügyi intézmények személyes látogatását.
Az OGYÉI március 11-i hivatalos ajánlását* vállalatunk követi és alkalmazza, ezért is a személyes látogatások helyett a kapcsolattartásra a telefonos és egyéb elektronikus csatornákat fogjuk használni. Annak érdekében, hogy a meghirdetett veszélyhelyzet időtartama alatt a munkavégzés a lehető legzökkenőmentesebb maradjon, orvoslátogatóink rendelkezésre állnak bármilyen szakmai kérdés és / vagy segítségkérés esetén.
Szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy termékeink továbbra is elérhetőek és mindent megteszünk a folyamatos ellátás érdekében, támogatva az egészségügyi szakembereket és a fogyasztókat a megfelelő táplálásterápia / tápszer használatában.
A jelenleg rendelkezésre álló információk alapján termék ellátási problémával nem számolunk. Mivel azonban a hazánkban, az általunk forgalmazott termékek különböző európai országból kerülnek behozatalra, előfordulhatnak olyan – rajtunk kívülálló – esetek (pl. karanténok, határzárak), amelyek átmeneti ellátási problémákat eredményezhetnek egyes termékcsoportok esetében.
További kérdéseikkel forduljanak bizalommal közvetlenül a Nutricia kapcsolattartójukhoz.
Bízunk abban, hogy az Önökkel fennálló konstruktív és hatékony együttműködésünk eredményeként fogyasztóink folyamatos ellátása a jövőben is biztosított lesz. Együttműködésüket és partnerségüket előre is köszönjük!